مصاحبه آرشیو خبر ها
او هرگز به موجودی حساب بانکی‌ اش نمی اندیشد!

او هرگز به موجودی حساب بانکی‌ اش نمی اندیشد!

 

نظر بوفون در مورد شزنی، رمزی، رابیو، یووه و برخی مسائل دیگر، بخش زیادی از مطالبی است که سیلوانو مارتینا مدیربرنامه‌های جانلوئیجی بوفون در گفتگو با روزنامه بریتانیایی Daily Mail به آن اشاره کرده است. او در این مصاحبه با اشاره به بازگشت موکلش به یوونتوس، نکته‌های جالبی را در خصوص زوایای مختلف زندگی حرفه‌ای گلر محبوب بیانکونری‌ها بیان کرده است.

 

 

به محض اتمام رقابت‌های لوشامپوینه پیشنهادات فراوانی به بوفون رسید؛ خصوصاً از سوی تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلستان. در شأن حرفه‌ای من به عنوان یک ایجنت نیست که اسامی آنها را رسانه‌ای کنم هرچند حدس زدن نام آنها نیز چندان دشوار نیست.
از روزی که همکاری‌ام با جی‌جی را آغاز کردم تا به امروز به یاد ندارم او جز با تمام قلب و احساسش تصمیمی گرفته باشد. او در زمزه بازیکنانی است که هرگز به موجودی حساب‌شان نمی‌اندیشد.
بازگشت او به یوونتوس همانند مردی است که برای بازگشت به خانه و در آغوش کشیدن همسر و فرزندانش بی‌قرار و مشتاق است. تورین و باشگاه یوونتوس تا همیشه خانه جانلوئیجی بوفون خواهد بود. شاید بعضی معتقدند رفتن او از یووه یک خیانت نابخشودنی است اما ما و بسیاری دیگر از هواداران هرگز به تصمیم سال گذشته او اینچنین نگاه نمی‌کنیم. روزی که پی‌اس‌جی برای جذب جانلوئیجی پیشنهاد شگرفش را ارائه داد، او مدت‌ها به آن فکر و ساعت‌ها با افراد مختلف مشورت کرد و در نهایت بهترین تصمیم را در آن مقطع برای ادامه دوران ورزشی و زندگی شخصی‌اش گرفت.
صحبت‌های آدرین رابیو در کنفرانس خبری‌اش در باشگاه یوونتوس در خصوص نقش پر رنگ بوفون در آشنایی و حضورش در این تیم را شنیدیم. حرف‌های رابیو نشان دهنده شخصیت او و احترامی است که همواره برای بوفون قائل بوده است. من و جی‌جی نیز فکر می‌کنیم با پیوستن به یووه، او بهترین انتخاب ممکن را انجام داد.
رمزی نیز بازیکنی عالی است و همانطور که خودش نیز در مصاحبه‌ای گفته از اینکه به یوونتوس پیوسته بسیار خوشحال و راضی است. او نماد غرور و افتخار مردم ولز در یووه خواهد بود. تا آنجا که اطلاع دارم جی‌جی نیز از بازیکنان تکنیکی مثل آرون بسیار خوشش می‌آید.
بوفون در ماه ژانویه چهل و دومین سال تولدش را جشن خواهد گرفت؛ فراموش نکنید بودن در این سن، حضور در باشگاه بزرگی همچون یوونتوس، حفظ کیفیت بالای فیزیکی و روحی و همچنین قرار داشتن در بالاترین سطح فوتبال جهان ابداً کاری آسان محسوب نمی‌شود.
شزنی نیز دروازه‌بانی بسیار خوب برای یووه است. او و بوفون بسیار به یکدیگر علاقه دارند. شزنی نیز همانند بوفون سنگربانی فوق‌العاده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: